God kväll!

Dagen har varit rätt full med saker,

Vid 11 gav jag bamse mat, åt ingenting själv då jag inte orkade göra iordning,

Ringde upp till min läkare på ortopeden och hörde efter ang att jag måste försöka få papper på ifall jag kan jobba heltid eller deltid, vad dom tycker är lämpligt, dom skulle skriva nå papper som jag kunde hämta efter lunch.

Efter de skickade jag sms till M.L och frågade om hon kunde köra mig till sjukhuset,
Hon skulle oxså på stan samma ställen som mig så jag hörde om hon kunde hämta mig före de,de gick bra!

Va ner på soc och försäkringskassan, sen va M.L förbi the phone house, gick sen en snabbis in till M och sa hej!

Var upp till sjukhuset och fick de där pappret, stod ingenting ang ifall jag kunde jobba eller någonting, vad dom tycker hur de ska bli med mig i framtiden,de som stod va bara lite om höften och så..
Så imorgon ska jag ring upp dit igen och höra efter och säga att de gäller ifall jag kan vara ute och söka jobb, ska ringa ner till vårdcentralen och se ifall den läkaren kan göra en bedömning iallafall!

När vi kom hem bytte jag om och så körde M.L ner mig till vårdcentralen..
Pratade lite där med min sjukgymnast, vi ska inte hålla på nå mer med fötterna nu ska vi ägna oss åt att försöka fixa höften och knäna eftersom allt sitter i höfterna..
Och hur mycke vi än kommer hålla på med fötterna så kommer smärtan att finnas..
Så jag fick prova lite olika träningsredskap..Den jag gillar mest är ju sitsupen :)

Jag kommer oxså att få träna rygg,mage,axlar,armar och lite mer..

Måste ju vara i god form när jag ska gå på stranden :D

När jag kom hem va de tänkt att åka iväg på affärn, men mina äggstockar ville inte de + att jag inte hade ätit något..
Så de vart några mackor och te..
Sen vilade jag på soffan, kollade på one tree hill..
Vilade lite där efter oxså.
Snällt av M.L att åka och handla åt mig :) Uppskattas TACK!

Jag klev väl upp från soffan strax före 20:35 då M.L kom med varorna..
Har inte gjort så mycke sen dess.. Suttit här och kollat lite tv..

Hoppas ni haft/har en trevlig kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0