God morgon

Somnade vid strax före 21, vaknade nån gång efter midnatt eller va nu kl va..
Låg vaken och vred mig men utan resultat..
Skickade lite sms, + att Sötisen nu efter nästan 1 vecka ringde och pratade med mig :)
Pratade lite om allt möjligt, la väl på till slut och de tog inte många minuter innan jag somnade..

Vaknade imorse vid 09, va tänkt att jag skulle ut på promenad då, men släppte Bamse på baksidan,
Har gett han mat och lekt lite med honom, ska väl ut vid 14-15 tiden om han håller sig till dess..

På tal om annat,
Igår när vi va iväg på djurmagazinet så skulle jag köpa mat åt mammas katter.
Vart 2 godisar till hundarna, va tänkt att jag skulle köpa en sele till Bamse pga att han drar så mycke när man är ute på promenad med honom..
MEN 
EN AV DOM SOM JOBBAR DÄR!
tyckte jag skulle köpa en nosgrimma eftersom han drar så mycke, så de vart det!
Gud va han skämdes,men så fort han fick annat och tänka på så glömde han bort den..
Tillslut gick de bra :)

Igår när vi gick promenaden så gick det otroligt bra..
Han gick ganska så lugnt...



Så här ser den ut med förpackning!



Och så här ser den ut på!



Sötnosen :)

Nu ska jag försöka städa lite grann, ska sen in med Tjockis till mamma igen!

Måste gosa lite med Meduza, hon står i soffan och tittar in i ryggstödet och trampar! Lilltjejen!
Halva tiden kvar!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0