Haha

Jag förstår inte att ni fortfarande går in och titta min blogg,
Går och klagar till alla andra vad jag skriver och vise versa.
Detta är MIN blogg jag skriver vad jag vill!

Skaffa er ett liv iställe för att bry er och klaga på mitt..

Jag fick höra lite om att de va någon som klagade på mina nyårslöften. Hahahahahahaha

Vad ska man säga.. ^^,

Äta mer och träna mer är nått som står högt att jag vill göra!
Sen om jag har sex mera.. Vad angår det er?
Och jag skrev faktist - MED SAMMA PERSON!

Gå in på google och sök på sexbloggar eller till höger i sidan och ner på länkar, gå in på www.sensuellt.blogg.se och kolla vidare där hittar ni oxså massa sexbloggar eller hur man nu säger det!

Emelie! Inget illa menat om din blogg, ville bara visa att bara för att jag skrev sex i min blogg så tror folk att jag (knullar runt)

Jag förstår inte varför folk hackar upp sig på mitt liv!

Sköt dig själv och skit i andra har jag fått lärt mig!

Är ni så intresserade på vad jag gör så kom hem till mig iställe lär känna mina vänner..

För de första så håller jag min just nu till en person.. Och har gjort de en längre tid..
Jag är inte ute efter sex eller liknande..
Jag håller mig till en jag tycker om..
Sen ifall jag träffar någon jag tycker mer om eller sånt så är det väl min ensak!?

Jag ska inte behöva förklara mig till folk, men jag tycker ni ska vakta era tungor och tänkandet..

Kommentarer
Postat av: linda

jo men han e rätt nöjd nu :) med 2 egna + 2 bonus barn så ja och nej tror att vi bestämt oss helt.... för ja när jag e 40 är minsta 10 och äldsta blir 20 så ja nej man måste ha ork till de man har :)

2009-01-05 @ 19:55:16
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0