Helg :)

Äntligen slut på denna vecka!

Jag somnade rätt tidigt igår, kl han väl bli 23 tror jag..
Vaknade imorse 07:20, då bamse stor och pep,utvilad och sovit som en stock!
Vilade fram tills kl vart 09, klev upp fikade och gjorde mig iordning.
Skulle sätta på datorn men visade sig att internet inte funkade.
Så de vart in till mamma och försöka fixa de, men skulle vara nere hos sjukgymnasten 11 så jag fick låta de vara..
Kom hem igen vid 12..
Försökte fixa internet, men slutade med att jag fick ringa, och så säger killen i telefon att jag skulle slå av modemet och sedan sätta på det, men oj då slog ju telefon av oxså! IDIOT..
Men de fixade sig.. Internet vart startat efter det och nu kan jag sitta och surfa igen! :D

Har inte gjort så mycke sen dess.
Suttit här och tittat, ska väl åka på affärn efter 16 tiden, måste in och byta ut kopplet (den är sönder efter 2 veckor!)
Sen får jag se vad de blir..
Ska kolla på one tree hill kl 16 iallafall så de får bli affärn efter det!

Har ju börjat sminka mig lite bättre än förut, och grannen höll inte på och känna igen mig!
Jag brukar träffa henne varje dag så de va lite kul...


Liten bild :)

Nu ska jag kolla runt på internet igen.. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0