Less

Vill klaga och skrika, men känner inte att de kommer lösa nått..
Just nu är jag lite less, sitter mer smärta i höften och knäna och läkarna som jag var ner hos idag, tycker inte jag behöver vara sjukskriven (jag är ung och ska slitas ut va hans prat)
Jaha så när jag är 30 ska jag inte kunna röra mig iställe?  Idioter! De är jag som har smärtan inte du!

Ja ja, väntar besked från ortopeden vad han tycker..
Eftersom han har undersökt mig och så..

Ska höra vad min sjukgymnast säger imorgon oxså, ska lägga in då att jag inte vill jobba med smärta!!!

Lite trött är jag, Somnade väl strax efter 07 imorse, kanske närmare 07:30? jag har ingen anning..
Jag som va lite trött igår kväll, mobilen ringde iallafall 09:15 av att tandläkarn ville tala om hur mitt liv ser ut närmsta månaderna! Suck!
Mmm Mmm tid fick jag så nu ska bara soc bestämma sig för att betala!
Men men!

Näe detta kändes som ett klagoinlägg.. Nå fler än jag som börjar denna vecka sååå bra?
Förra veckan va precis lika! Suck!

Nu ska jag lägga mig i soffan nerkurad under täcket för att glömma omvärden för en stund..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0