Lördag

Jag känner att ögonen sitter nere i knäna på mig..Nyligen vaknat och är inte på allt för top humör!
Ska strax göra mig iordning och ta mig in till mamma för att åka iväg på affärn..

Torsdagen gjorde inte jag alls mycke, jag som sagt sover väl bort iallafall halva dagarna..
Eftermiddagarna brukar jag ägna åt att kolla tv eller bara ta de lugnt, plocka lite och så..

Nätterna sitter jag antinge här eller så ligger jag i soffan och tittar tv..
De är 3:je natten som jag håller mig vaken hela natten igenom vilket jag inte tycker alls är bra!
Inte om man har tider på förmiddan man ska försöka hålla..




Igår sov jag bort nästan hela dagen oxså..
La mig och sov vid 11:40,vaknade igen 15:50..Vilade lite tills kl vart ca 19...
Sen gjorde jag inte mycke alls..



Denna natt så fixade jag lite på datorn, todde jag skulle komma i säng till 02, men visade sig att kl på datorn slog 05:45 när jag tittade..Så de vart stänga av datorn,äta och lägga sig,
Vände och vred mig då jag hade svårt att sova..
Klev upp sen igen vid 08..
fixade lite i lägenheten,satte på en film..
Pratade lite med mamma..
La mig för att sova igen vid 11,vaknade sen igen vid 15,men somnade om lika fort och vaknade nu vid 16:15..
Så nu ska jag göra mig iordning för att åka iväg.

Skriver när jag kommer hem igen!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0