Meduza

God kväll!

Meduza ligger och vräker sig på vardagsrummsbordet..
Precis som om det vore hennes.. :)
När Meduza fick sova inne hos mig så tog hon upp 1/3 av sängen!
Min säng är 105x200 cm... Och så lill tjockisen på 3 kilo!
Men hon vill ju bara mysa... Så kelig..



Va in och kollade på en blogg jag hittade på google..
Sökte på kattspenor och hittade till henne :)

http://miasbilder.blogspot.com/ 

( Läs gärna om du är kattintresserad )

Hon fick jätte söta kattungar i början på mars 2008.
Har läst lite från när hennes katt stella vart dräktig tills hon fick, och lite efter det..
Kolla gärna videoklippen på kattungarna :) Såååååå söta!

Nu längtar jag ihjäl mig på mina!
När jag kollade på ett av klippen när kattungarna ligger och piper så började Meduza leta efter pipet bakanför datorn,
Kan informera om att de såg rätt roligt ut..
Som sagt har hon haft en kull tidigare och vet ju precis hur små liv låter!
Fick lite ide om när kattungaran blir äldre och börjar gå så kan man göra en liten hage! Perfekt..
Bara sätta nått innanför och utanför så Meduza kan hoppa in och ut.. :)

Skriver mer imorgon!
Natt i natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0