Onsdag

Idag vaknade jag vid 08:30, redan då ville Bamse ut. vilket jag absolut INTE ville..
Tänkte snälla vän somna om..
Jodå de gjorde han, han kollade bara vart Meduza gick..

Klev upp sen vid 09:15, Släppte ut Bamse vid 10, gav han mat vid 11:30.. Där imellan så städade jag i lägenheten.
Tyckte att de behövdes lite grann..

Bamse biter sönder ALLA sina biabäddar..
Och lägger jag ner en filt så biter han sönder den!
Och jag vill inte att han ska lägga på golvet, de är ju kallt, så då kom jag på att ta bilburen..
Så den filten som ligger i den vet jag att han troligen låter bli..
Den är ganska så stor, men nu märks det att han växer!
Han kan inte ligga helt rak i den längre men bökar de gör han :D
Så nu kan han krypa in i buren och lägga sig med ALLA hundra ben och sova :D

På tal om det så va jag iväg nyss 2 minuter och knäppte kort på honom för att visa :)

Han är ju sååå söt..





( Klickbara bilder )

Han bor som sagt i köket då han tycker VÄDLIGT mycke om att jaga katterna.
Och katterna är inte riktigt förtjust i honom..
Och nu när Meduza är dräktig så vill jag absolut inte att han ska jaga henne!
Men som sagt han klagar inte vilket jag tycker är skönt..

Näe nu ska jag rasta honom och sen kolla tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0