Onsdag!

Sovit till och från hela natten, klev upp vid 09, gick en promenad med mamma..
De är skönt ute vid den tiden och gå..
Bamse lyssnade väl på ena örat till och från :)
Kom hem vid 10, fixade lite gav bamse mat och sen in med honom till mamma vid 10:45.
Va på träningen mellan 11-12. Provade på nått nytt idag och kan säga att de kändes..
Men vill man träna och tycker om det så är de bara att fortsätta..

Mötte min förra lärare på vägen hem, pratade lite..
Väl hemma har jag fixat mig, sminkat och så..
Ska strax åka iväg och handla..

Hoppas ni får en bra dag..


Just det!

Det är min blogg och jag bloggar om precis vad jag vill!
Läser du texten som står högst upp fattar du kanske lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0