Onsdag

God morgon allehoppa..

Här sitter jag och funderar på varför jag inte kan skriva..
Först när jag skulle skriva onsdag höll de på att bli ondsag,sen allehoppe, och så vidare..
Kanske inte är min dag idag!

Vaknade iallafall till att Bamse stod med huvudet i kattlådan!
Inge popis, vart ganska ovänner på en gång och då trottsar vi..
Så nu är jag äntligen klar med honom!
Och jag klev upp 10:15..

Va tänkt att ta en promenad med de är ju så fint glashalt ute..
Och med en hund som Absolut vill dra så känns de inte läge att ligga på sjukhuset i onödan.
Så för tillfälligt så får han göra sina behov på baksidan (tacka för att jag bor i radhus)

Kl 14 hade jag tänkt iallafall att gå en sväng, ska ner till sjukgymnasten senare..
Så då får vi se vad som händer.. Har ju fortfarande lite ont i fötterna/knäna..
Så vi får se.. Smörjer mig varje dag med voltaren gel.. Och de hjälper faktist, trodde inte att de skulle göra de..
Hade planer på att börja simma denna vecka.. Men kanske får ta de nästa vecka iställe..

Näe nu ska jag släppa Bamse och sen ge han mat och äta frukost själv!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0