Tankar

Jag känner att jag behöver skriva av mig just nu!


De är så jävla svårt att prata med dig!
Men endå vill jag läsa dina meningar, se om du gått vidare,höra så allt är bra med dig!
Jag sårade dig så otroligt mycke,jag förstår inte varför jag gjorde det...
Tanken på att jag förlorade något så mycke!
Men endå så förstod jag inte vart jag gick med livet?
Jag gick inte vidare till att försöka ordna mitt liv, va de bara en ursäkt för att gå vidare..

Om jag endå hade kunnat gå tillbax och ändrat de som gick fel flera månader tidigare!
Sitter nu här och tänker tillbax, undrar om jag kommer hamna i nån depression..

Känslan och tankarna känns som det!

Vi planerade så mycke.. Och att de kan splittras så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0