Tisdag = Träning

Idag klev jag upp vid 10..
Gjorde mig iordning, bråkade lite med Bamse då han trottsar.Han ville leka medans jag ville att han skulle göra nr 2 så jag fick skynda mig iväg.. Men nepp!

Kan säga direkt!

Tänker du skaffa valp? Då ska du vara medveten om att de är ingen dans på rosor, MEN har du intresse för att lägga ner 110% på valpen så funkar de kanske!
Jag skaffade Bamse som sällskap inte för nå bruk eller tävling..Men endå så krävs de så mycke!

Lämnade in han hos mamma kl 11, va nere hos sjukgymnasten strax efter, stod och pratade lite, han skulle iväg men litade på mig!

Jag gjorde mina övingar, skulle börja på cykeln hålla på ca 10-15 min.
Efter 5 min va jag slut, hade druckigt upp halva 50 cl flaskan på vatten!
Och med denna info kan ni tänka er att jag har dålig kondition!
MEN, när jag började med resten av övingarna, skulle göra 15 repetitioner så va de mycke bättre..
Jag ska göra om allt 2 gånger till nästa gång eller göra övningarna till 20 repetitioner iställe..
Höll på 30 min idag då dom stängde lokalen kl 12 för lunch..
Så på Torsdag är jag redo igen!
Ska då försöka hålla på 45 min..
Sen får man se när man börjar nästa vecka!

Näe nu ska jag lägga mig och vila är helt slut, fick massa annat på träningsschemat så de är bara +..

Skriver mer ikväll då jag kanske har landat på jorden efter dagen :)



Tack sötnos för den underbara stunden med dig :)

Du får mig verkligen att må bra!
Du får mig att känna mig mer bekväm i din närhet!
Stunderna med dig är otroligt mysiga.
Du får mig att lee när man minst anar det :)
Din beröring på min kropp får mig att rysa..
Dina andetag i min nacke får mig att aldrig vilja släppa dig.

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig, Dina ord, allt posetivt som du har gett mig..
Allt jag kan prata med dig om! Att du finns där och stöttar mig!
Din röst och dina ord på sms får mig att sakna dig så otroligt mycke!

Önskar att läget va annorlunda, att vi hade träffats i en annan tid!


Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0