trött trött

Idag klev jag upp 10,satte på datorn, rastade vovven och la mig framför tv:en..
Kl 11 gav jag han mat och åt frukost själv, mamma kom in vid ca 11:30.

Jag önskar mig en digitalkamra så nu ska jag få en av mamma, så vi har kollat ut några olika.
Ska väl se vad dom på affärn säger och vilken dom rekomenderar.
Blir de någon av dom jag har tittat på så har jag iallafall lite rätt om att dom är bra!

( Kamran blir en tidig födelsedagspresent )
Ska ju även få mera tidigt men denna är nått jag kommer behöva :)


Efter att mamma va här så tog jag de lugnt..
Va ut med Bamse vid 14 tiden, fasiken va halt de är ute..
Har legat och kolla tv och ska strax lägga mig igen!

Ska ge bamse mat kl 16 sen ska jag kolla tv - one tree hill..
Sen kl 17 ska jag äta, 18 ska jag ut med bamse, och 18:30 ska jag kolla tv igen - Unga mödrar..
Allt går på 5:an!

Skriver när jag får tid igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0