Less på allt

Jag blir så less på allt skitsnack som går på denna j'vla gata!
Iställe för att snacka bakom ryggen på oss så kan ni väl komma till oss iställe för att gå till ALLA vi umgås med och säga en massa om oss och sedan kommer dom å frågar.

Något chockad man blir när folket man umgås med kommer och frågar om de är sant.
Och ni har make till att stå och säga saker..

Och ni ska kalla oss vänner? Vänner pratar inte skit bakom ryggen och vänner ljuger inte heller!
Näe nu får de vara slut på skitsnack, en sak till jag hör kommer jag göra anmälan på er ALLA för förtal och sedan får ni se vad som händer! Jag har vittnen som ni stått och snackat en massa skit till, och jag vet att dom kommer att stå på våran sida för dom är våra vänner!

För nu är jag less på att folk ska stå och snacka en massa!

Samma sak gäller om ni undrar om någonting!
Kom och fråga oss iställe för att gå till andra och fråga! För sånt är jag oxså less på!

Har jag t.e.x skrivit att de är hemligt eller att jag inte vill tala om så måste ju ni acceptera och inte gå runt och fråga runt!

Lika mycke som ni håller saker hemligt och inte vill att andra ska veta måste ju ni förstå oxså ifall vi har saker hemligt.

Och de där med att ringa och skvallra skärp er, skaffa er ett liv iställe!

Jag trodde man vart vuxen nångång, men tur de finns leksaker för er oxså.

Detta inlägg vart bara en markering för nu är jag less!

Kommentarer
Postat av: My ♥

Men åh, sånt där är lesamt :/

2009-07-28 @ 18:17:36
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0