Lite tankar



Denna vecka har gått lite för fort tycker jag, visst har jag sovit ut till mitt på dagen men de har sina saker oxså.
Nätterna dom är fortfarande lite jobbiga och nu ännu jobbigare då de är så varmt ute och jag har min dörr stängd till sovrummet.

I måndag: så va jag på psyket, just nu tycker jag inte någon förändring har skett.
Jag ska skriva ner lite planer och så.
Sedan vart de lugnt hemma.

Tisdag: va jag, mamma elli och barna in till stan och strosade runt
Sedan åkta jag och handlade med elli + karln hennes och barna.
Vart lugnt och solade lite.

Onsdag: så vart de bara att ta de lugnt, va väl över till elli som vanligt och surrade på.

Torsdags: sov tills mitt på dagen sedan vart de sola till 16 tiden, promis och sedan gick jag och bamse ner till havet och badade lite, va hemma igen 20:30, fixade lite va och kollade på Ellis nykomna bebisar igen :D sedan promis vid 22 tiden, träffade på mia som hade brodern till hennes tik + tiken då, de vart prat och grannen klagade.
Fan har dom inget liv iställe måste dom klaga på alla andra. Suck vilka idioter, hur fan ska dom göra om gubbarna och kärringarna på gatan dör och dom får nya grannar, tex en familj med kolik barn eller andra problem, vad ska dom göra då rå?
Eller varför kan dom inte klaga på grannen längst ut, tjejen som har "en sjukdom" och SKRIKER HEJ HEJ! hela tiden!
Näe men de är tillåtet, och grannen som bor nere på gräddhyllan när hennes jävla hund skäller 24 timmar non stop det är oxså helt okej!
Men så fort våra djur gör något då är de j'vlar fel! Så får jag höra att idoiterna klagar imorgon då ska dom få höra!

Idag "fredag" blir det att kliva upp en skaplig tid för att följa med mamma på vårdcentralen, sedan blir de väl att ta de lugnt, ska väl städa och fixa lite.
Får se om de blir en sväng ner på stan.
Ska höra av mig till ett par vänner och se om jag kommer över och firar honom på lördag, får helt se hur de ser ut.

Näe nu blir de sängen för min del, känns som de behövs efter denna dag!

Kommentarer
Postat av: ella

Sen var du med oss också ;D

2009-07-06 @ 00:12:07
URL: http://eellaaa.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Alltid lika sjukt trevligt att surra som nå skvallertackor.. ;)

Jadu såna där överklass töntar som tro dom äger

gatan är bara att ge tillbaka med samma medicin ;)

2009-07-06 @ 20:49:19
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0