Offentligt


De är många som frågat vart piercingen vart satt och nu har de gått 1 vecka sedan vi gjorde de, de vart bröstvårtan för både mig och Elli.
Vi båda har varit sugan på att göra de ett tag och tyckte att nu fick de bli av...
Visst gjorde de ont och kändes, hela den dagen hade jag ont + 2-3 dagar efteråt, men de va de värt, troligen i slutet på Augusti blir de andra :)

Martin va snäll och talade om ett skydd vi skulle använda om vi hade bh för att piercingen skulle kunna andas. Använde de dom första 3 dagarna.

Dagarna här hemma flyger bara förbi, Hoppas på svar snart.
Är de positivt så känns de bra är de negativt då är de bara ta sig i kragen igen!

Just nu finns de både för och nackdelar med mitt liv.
Ena dagen orkar jag göra massa och andra dagen orkar jag knappt resa mig upp..

Nu ska jag äta igen :p sedan får jag se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: ella

Fan va fränt att du satte den där ;D

2009-07-18 @ 13:51:53
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0