Uppdatering kanske??


Näe måste man de :p

Psyket har de inte blivit så mycke på, varit där 1 gång haha..
Första gången fick jag avboka, andra va jag där och tredje funkade inte min mobil att ringa och avboka.
Så i Augusti ska jag väl dit igen.. Sucka sucka!
De där med psyket känns kanske inte helt rätt..
Jag får se hur de blir med de i augusti.

Veckorna går bara förbi känner jag, jag hinner fasiken inte med mig själv.
Ska försöka sätta upp ett schema och försöka följa de tills jag kommer in i rutinerna.

Kattungarna mår bara bra, alla bor kvar hemma än så länge, har inte tagit mig till veterinären än.
När de blir veterinären så blir de både kattungarna och bamse :)

Tatueringen läker bra, tror jag ;) De ser iallafall bra ut och den har läkt bra har Kennth sagt.
Har haft den snart 4 veckor.
Ska dit igen den 20:de för tatuering nr 2..

Piercingen den vill jag fortfarande ha lite osagt om, jag är fortfarande lite öm eller iallafall idag har jag haft ont!
Idag har jag haft piercingen i 3 dagar, 4 om man ska räkna med fredag.
Lutningen kommer om jag ska göra en till i slutet på Augusti ;) ( Måste ju kanske ha jämvikt ) Haha..

Näe nu blir de att titta runt lite evt kanske gå till Elli eller om jag ska göra nått annat...

Ses

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Klart det blir en till, finns inget att diskutera, annars får du ju slagsida ;)



Sen blir det en läääängre ner.. xD

2009-07-13 @ 15:07:13
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0