Igår dag 6 - Idag dag 7

Igår, dag 6 så var väl de sådär, somnade inte förns igår morse nångång.
Men somnade med ett leende, tack underbara för att du fick mig att känna mig lycklig för stunden iallafall.
Somnade när jag la mig.
.................................................
När jag vaknade så va de väl inte så mycke, dagarna blir långtråkiga för mig eftersom de inte finns så mycke och göra.
Tanken va väl att vi skulle in till stan så jag fick tatuera mig, MEN de kommer väl nångång.
Får se om vi kanske tar de nästa vecka, tatueringen ska iallafall bli av!
Så dagen va lite si och så.



Idag dag 7 så mår jag sådär.
Jag har ringt runt en massa för att få tag i tabletterna mot min mensvärk, läkarn som skrev ut dom var uppe på kvinnokliniken och då kunde evt inte vårdcentralen skriva ut något.
Hittade iallafall asken så är de så att dom nekar mig så får jag väl ta med asken ner och visa att dom tillhör mig!

Som tills kl va närmare 15 tiden idag.
Jag har väl inte riktigt kunna sovit riktigt på nätterna.
När läkarn på ungavuxna hör av sig så får jag väl be om sömntabletter..
Måste då iallafall dra upp alla tabletter,medeciner och allergier jag har :D



Nu blir de att ta de lugnt, ska väl försöka göra pizza idag, om jag orkar.
Hoppas eran dag varit bra!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0