Liten uppdatering känns de som kanske :p

Nu är det ett tag sedan jag skrev, fick nyligen besked ang psyket och ska väl dit om ca 2 veckor.
Dom frågade om jag vill ha med mig någon, men jag känner att jag vill åka ensam.
Jag vill visa att jag klarar någonting iallafall, har velat fram och tillbax men man får se.

Kattungarna blev 14 veckor idag, och alla kattungar bor kvar hemma.
I slutet på denna månad så är väl tanken kanske att dom ska flytta.
Då dom ska få sin vacc och lite annat.

För övrigt så är mina dagar ner och upp.
Jag mådde väl bra ett tag, men känt nu dom sista dagarna att jag inte mår så bra.
Vill verkligen inte kliva upp på morgonen! vill bara vända mig om och somna om.
Men med hund och allt annat så kan man ju inte direkt göra de förns den/dom har fått gjort sitt.

Har städat förresten idag, duktig jag :)
Kände att de behövdes iallafall en liten städning.

Mitt sims2 har kommit så jag får hoppas Maria tittar förbi med de imorgon.
Har fått såna problem när man inte kan göra så mycke och jag som har grävt ner mig själv.

MÅSTE SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER SÅ ELLI INTE MISSAR DETTA!
TACK GUMMAN FÖR ATT DU FIXADE LITE PÅ MALLEN ÅT MIG!!

Nästa vecka bär de av till tatueran för ett steg längre i livet!

Nu blir de promis med vovvarna..
Återkommer senare får se om jag skriver mera då!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Naw vad göllig du är :D

Klart jag ställer upp om det är nåt jag kan hjälpa till med, var ju såg enkelt så;)



Åhh ha fjant fått nåt hem än? Han är ju bara FÖR jävla söt :D

2009-06-13 @ 20:17:15
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0