Dags att blogga lite


I måndags va jag på kursen, Mickis hade med lilleman,liten fick åka hem för hennes dotter vart dålig.
Jag var till tandläkarn, hoppas kostnadsförslaget går igenom så jag får fixa tänderna..
När jag kom hem va de prata lite med mamma.
Tog det lugnt, kollade tv och så..Färgade håret på mamma..
Bamse fick nå cpfel och bara fjantade sig..
Fick rikitgt ont i magen och visste inte alls vart jag skulle ta vägen, badade rikitgt varmt vatten för att de onda skulle försvinna.. Vissade sig sedan att jag fick röda veckan..


Tisdags/igår, 

Va hemma från kursen, hade ont i magen och kände mig inge pigg alls..
Badade igen,fixade lite i lägenheten, låg mest framför tv:en och försökte ta de lugnt..
Marie kom senare på kvällen, så vi satt i varsin ände av soffan och kollade tv,spelade kort imellan åt..
Gick och la mig i sängen ganska tidigt somnade innan 00 inatt..

Idag,

Vaknade första gången vid 05:45, gick ut och la mig i soffan och vaknade sen igen vid 07:30, skickade sms om att jag inte kom idag heller då jag fortfarande har ont i magen, MEN inte lika mycke..
Somnade om och vaknade sen igen vid 11..
Har legat och titta tv,varit inne i sovrummet och vilat en sväng på sängen, ätit kräm och nu sitter jag här..

Skriver mer senare.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0