Friends


Jag hatar folk som mobbar!
Jag har själv varit en av dom som både blivit och mobbat folk..
De är i mellanstadiet som allt avgör om man duger eller inte om jag tycker att de är fel.
Alla har rätt till lika stor rätt, alla ska bli lika dant behandlade..
Jag tycker att man ska göra nånting åt det, ser man att någon bli mobbad ska man ställa sig och hjälpa dom iställe..

Visst kan jag skratta om de kommer någon som ser förj'vlig ut MEN som är 25 år och vet att personen kan göra sig bättre än att se ut sådär.Då tycker jag att de är deras problem, eller folk som vill se hemska ut,
Men alla har vi olika smaker, och tacka för det!
För alla är vi gjorda för någon...


Jag har aldrig sagt att en person är perfekt, för de finns inte EN enda människa som tycker att dom är perfekt, de finns alltid nått som någon vill ändra med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0