Funderingar


 
Jag har märkt att när jag frågar folk om dom kan följa med mig eller liknande så får jag för de mesta svaret att dom inte orkar eller inte kan..
Men samma dag en annan tid så gör dom precis samma, eller dagen efter..
Sånt är jag så less på, så nu har jag sagt ifrån, jag orkar inte bry mig längre..
Duger inte jag när jag frågar, varför ska jag duga när dom frågar?
Lika ska vara lika..

Just nu sitter jag på kursen, ska strax in i rummet och fixa som sista papprena för denna gång..
Ska ta kopior på det som har gjorts under dom här 4 veckorna och sedan lämna till handledaren..

Ska ha en ocn kurs eller va de nu heter senare.. Då vi ska få som ett prov på detta,betyg och så vidare..

Ha en fortsatt trevlig dag!


 


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Som personlig assistent.. :)

2009-03-13 @ 23:31:36
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0