Lördag kväll/Natt

Tack för en underbar kväll/natten..
Trodde vi skulle bara skulle ta de lugnt och prata
MEN
De slutade med mycke musik,sprit,dans och ett väldigt gott skratt!

Jag gick hem vid 02 kanske?
Maries bror följde med mig och hämtade bamse och gick en promenad.
Skiljdes åt nere vid åkern då jag mötte en förra lärare och stod och pratade med henne en stund iställe.
Kom hem vid 02:30, la mig i sängen och somnade innan 03 iallafall..
Vaknade vid 07 imorse kanske de va, la mig på soffan och vaknade när kl på mobilen ringde 10:30!

Har tvättstugan idag och ska strax upp..11-15
Sedan blir det att städa lite grann, ska färga håret på mamma de blir en före och efter bild sedan.

Skriver mera senare..

¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨
Bilder från inatt


Jag


Marie,Grannen,Andreas,Morris,Lisa


Björnen somnade i papperskorgen med nått bak


Björnen med hammare i pannan


Marie


Lite av folket


Jag,Marie och jimmy


Lisa och Morris


Marie och jag ( lite onyktra ;) )


Dansar - Fråga mig inte vad vi dansar


Marie hamnade på golvet


Vi skrattade gott åt det


Jag


Jag fixade med jackan innan jag skulle gå hem.

Några av folket finns inte med på bild då dom HELA tiden va nån annan stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0