Onsdag..


Idag har jag varit hemma från jobbet, fick huvudvärk igår sista timmen innan jag slutade.
Och den höll i sig tills jag somnade vid 19 tiden, och den kom tillbax sen vid 23 tiden när jag vaknade,strax innan jag somnade så försvann den och imorse låg den som ett lager över huvudet och jag mådde inte alls bra!

Troligen så är det migrän och hela dagen idag har jag haft den, nu ikväll när jag kom hem från affärn, va tvungen och åka och handla då jag såg att maten nästan va slut.
Efter att jag hade ätit så försvann huvudvärken, så peppa peppa så kan jag jobba imorgon!
Inge kul första veckan och redan borta 1 dag!  ursch ursch !

Nu blir det att titta klart på datorn och sedan duscha och hoppa i sängen..
Kanske skriver ett inlägg innan jag lägger mig!
God natt annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0