Söndag


Helgen har gått fort, tyckte det var igår vi slutade kursen..

Fredagen vart till att ta de lugnt,fixade lite och allmänt slappade..
Färgade håret på Marie..
Maja vart 1 vecka.

Lördagen/igår fixade lite i lägenheten, gosade kattungarna,Marie kom på besök.
Va planerat att färga hennes hår igen, men eftersom det bara hade gått 1 dag sedan hon färgade så sa jag att jag ville vänta MINST 1 vecka innan jag färgade det på henne igen. Risker är stora att hon tappar håret eller att det bräns av. Hon är numera blond med lite oranget i håret och jag personligen tycker att hon passar i det!
Va ute på baksidan och skottade lite snö då jag har insett att bamse och naller hoppar mellan gårdarna..
Va väldigt fint väder..Låg och kollade på film på tv:en och bara slappade..Somnade väl nångång inatt..
Tack för sällskapet :)

Idag, vaknade jag vid 10 eller 11? eftersom de va tyst i lägenheten somnade jag om lika snabbt, och när jag vaknade vid 12:50 igen vilket va mycke senare än vanligt så hörde jag nått i lägenheten och gick upp till att Bamse satt utanför sovrummsdörren..Han hade haft sönder de mesta i lägenheten, och allt såg bara hemskt ut..
Jag fixade och städade upp efter honom.Började i tvättstugan 15 och har den till 18 ikväll..
Har dammsugat och skurat golven..
Idag blir det till att fortsätta städa lägenheten och plocka..
Nu ska jag upp till tvättstugan..
Senare idag kommer bilder på kattungarna upp..

Lillpojken har nu fått namnet fjant!

Fjant och Lilja är 1 vecka 3 dagar
Maja är 1 vecka och 2 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0