Blogga mera


Just nu går tankarna om jag ska börja blogga mera eller om jag bara ska ge upp bloggen, just nu känner jag lite av varje..

Ska jag ha kvar bloggen så är måttet att blogga MINST 1 gång om dagen för att få ur mig lite grann..

Just nu känns de som jag behöver skriva av mig lite!

Kattungarna är nu 8 veckor, blir 9 veckor i slutet av denna vecka!
Tiden har gått för fort!
Full rulle, äter,dricker och busar för fullt..
Snart får man väl sätta lina på dom så man inte tappar bort dom!
Bamse tycker de är leksaker, inte alls trevligt för min del! Livrädd att han ska göra dom illa.


Träffade grannen som har en Laika tik, å gud så fin hon är.
Killen ser ju inte så hemsk ut han heller ;)
Bor här på gatan.
I slutet på förra veckan så kom en silverfärgad volvo, tuttade och vinkade för fullt i bilen jag och mina funderingar när jag inte känner igen folk, men men.. Volvon ska inte ha nån hund bild bak..
Men men, måste ta och fråga honom nästa gång jag ser han, OM det var han :D


Har varit strålande solsken här några dagar, solat och lagt på sig brunheten ;) så nu ser man mörkare ut..
Elli har ju dragit på sig rödhet efter hennes utfärd haha! Förhoppningsvis så blir hon väl brun ;)
Stod ute och pratade med henne och karl hennes + barna i helgen. Trevligt..
Kul när man kan surra med grannarna!

Nu vill jag ha tillbax solen, regnat och haft sig här idag!

Skriver evt mera senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha jaa nog kan man kalla det en bränna som heter duga, tur nog så har jag inte börjat flagna än så peppar peppar.. ;)



Få ta en dag i veckan om det blir fint väder och pressa lite i solen :P hehe

2009-05-04 @ 22:33:47
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: My

Jag tycker att du ska ha kvar bloggen. För hur det än är och hur lite inlägg du än skriver, så läser jag allihop ;) Så sluta inte!

2009-05-05 @ 09:12:08
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0