Kanske på rätt väg? Dag 1


Dag 1 - Prata med Hjälp!

Idag har jag kontaktat både min handläggare och Sochandläggare.
Igår fick jag ett nr av min handläggare som bad mig ringa det och prata.
Idag ringde jag det, pratade och hon satte mig på väntelistan!

Just nu känns de väl bra, men för mig är det nog en lång väg kvar!

MEN jag känner att jag klarar av detta på egen hand, JAG KAN SJÄLV.
Men sedan börjar tankarna gå och helt enkelt jag klarar inte av detta på egen hand!

MINST om ca 1 vecka skulle dom höra av sig, får se vad dom säger.
Hon tyckte att "mina problem" va mer än att skicka mig till vårdcentralen.
Så jag får se vad dom säger när dom kontaktar mig igen!

Jag vill ju hellre finna en lösning än att stoppa i mig massa tabletter!

Som sagt bloggen kommer nu vara "Min väg tillbax till verkligheten"

Den kommer handla från idag dag 1 till dagen då jag känner att nu är jag tillbax.

De finns nu en Kategorier där "mina problem" kommer att ligga.
Så vill du läsa från dag 1 så finns de där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0