Norges Nationaldag

Idag är de en sån dag då jag och mamma ska fira norges nationaldag.
Men de har inte blivit mycke till det. " vi är halvnorska "
Jag har gått nästan hela dagen och tänkt på mormor, väntat på att hon ska ringa och säga grattis på namnsdagen!
Men som dom flesta som läser min blogg nu så finns inte min mormor, dog 2007.

De känns lite jobbigt!
Har precis tänt ljus ihop om att hon ska se att jag iallafall tänker på henne!

Imorgon blir Pluto och flasch 1 år! 1 år sedan min 3:je kull kom, kullen från Lova.

I torsdags och Fredags vart kattungarna 10 V.
Gud så fort tiden har gått.
Än har jag inte bestämmt mig hur jag ska göra!
Vill ju att kattungarna kommer till hem där JAG vet att dom får stanna MINST hela sitt liv.


Från vänster, Maja uppe,Fjant i huset och Lilja uppe på bädden! ( Tycker inte om blixten )

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: My

Söta kissar :)

2009-05-18 @ 09:49:01
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli

Åhh dom är ju så underbart söta dm små rackarna!! :D Jag kan ta dom hela högen :D-hahaha.

Då skulle Robba bli mäkta glad.. hihi

2009-05-18 @ 18:40:40
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0