Sova?


Här sitter jag nu efter att ha funderat på varför jag äns är vaken....
De är natt och kl är VÄLDIGT mycke..
Tankarna går och jag känner inte för nått..
Sova är bara en tidsfördriv och känner att då kan jag lika väl vara vaken..
Jag saknar att vara lycklig jag saknar att känna mig trygg.
Att hålla tålamodet och allt som har med de att göra uppe, bara de känns jobbigt.

Jag är glad att jag har en mamma som får mig att skratta. <3
Jag är glad att dom FÅ vännerna som verkligen bryr sig.
Jag är glad att jag kanske kommer att få hjälp.



Alla miner alla skratt är bara en del av allt jag döljer för att inte visa min ledsna sida.
När jag sitter här ensam, väller tankarna, funderingarna..
Sorgen, tårarna och ledsamheten kommer krypande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0