Dag 08 – Ett ögonblick

  • Ett ögonblick, får jag bara välja ett ögonblick så väljer jag då jag fick träffa ett gammalt ex, som hastigt lämnade mig utan förvarningar och kom tillbaka ca 2 år senare.
    Fanns många anledningar till varför han stack vilket jag accepterade

    Jag såg han tillsammans med sin släkting utanför mitt och mitt ex köksfönster och släppte allt och bara sprang ut, de va verkligen ett ögonblick för mig, ett rus genom min kropp som fick mig att må så bra.
    Att få se hans leende och känna sig hel igen efter att han bara försvann de va verkligen ett ögonblick.
    Hans ena släkting hade varit tillsammans med mitt ex så därför visste dom vart jag fanns.

    Nån vecka senare så hände de ofattbara han omkom i en singelolycka 2005.
    Jag är glad att jag fick chansen igen att träffa honom <3

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Annars har jag väldigt många ögonblick som får mig att gå tillbaka i tiden.

    Ett starkt ögonblick, ett sorligt sådan är när min mormor tar sista andetaget,ett ögonblick jag ser bara jag blundar,känns som de ligger på ögonlocket jämt.

    Ett annat är när jag hämtade mina underbara djur. 

    Bamse började yla redan när vi klev ur bilen på uppfarten, ju närmare hundgården vi kom desto mer ylade han :D Full av energi och med ett varmt välkomnande fick vi.

    Othéa flydde fältet när vi klev ur bilen när vi skulle hämta henne ;), så liten och rädd.
    Gömde sig och ville inte alls vara med, fick locka med godis och verkligen kämpa för att få klappa henne.

    Meduza oj oj när vi skulle hämta henne korsade vi halva sverige kändes de som :)
    Men långt ner åkte vi. Vi körde fel när vi började närma oss, tog av vid fel avfart och de gav en omväg på ca 2 timmar.
    Väl framme i mörkret så va de en liten meduza vi hämtade. Vi hade även med oss Mojje.

    Mojje mammas bebis mitt allt mitt liv känns de som.
    När vi hämtade mojje så var de jag, mamma och några kompisar.
    Eftersom det var mamma som ringde på honom så fick hon gå in och hämta honom, direkt i bilen så vart de "min bebis" han ville inget annat än att sitta i min famn och verkligen trivdes de va klick direkt.
    Han begav sig till andra sidan strax innan sin 1 årsdag vilket har satt sina spår i mig :(

    Ett ögonblick är när jag tatuerade mig första och andra gången eller för varje ny piercing jag gjort.

    Det finns så många ögonblick man faktiskt går tillbaka och tänker på.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jag har ett par värdefulla ögonblick som alltid kommer att ligga mig varmt om hjärtat!
Bland de bästa ögonblicken i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0