1 Februari 2010

Vill börja inlägget med att säga grattis åt min kusin som fyllde år idag :) Grattis Joel på 12 års dagen!

Dagen var planerad att kliva upp en skaplig tid på förmiddan, men jag har haft svårt och sova under nattetid sedan nån vecka tillbax pga huvudvärken så jag ligger vaken länge.
 Eftersom jag under gårdagen hade fått ett sms av tandläkarn så ställde jag kl på 08 bara för att kunna ringa dit idag,vaknade runt 07:30 iställe lite drygt, ringde sedan vid 08 och frågade hur läget låg till, då visade sig att jag hade en tid den 10:de oxså. Vilket jag inte alls viste om. :S
Men den tiden jag hade idag var ändrad till den 22:a men dom hade iställe ändrat den tiden jag hade den 10:de till den 22:a så de vart bara strul.
Men jag sa att jag inte kunde komma idag och de förstod hon när de hade blivit så mycke strul.
Somnade om och vart sedan väckt vid 10:18 av Zoo, förstod inte riktigt först vem de va som ringde men så fort dom nämnde korg så piggnade jag till. Änligen har den kommit in, så nu kanske allt blir bättre.
Ska hämta den senast fredag så :)

Klev väl upp sen strax efter 13 tiden och dagen har rullat på.
Nu ska jag äta opch släcka ner.
Sov gott.


_______________________________________________________________________________________

31 Januari 2010

Tvätt och städdag, plockade lite under dagen, tvättade håret och tog de mest lugnt.
Tvättstugan mellan 18-21.
Var väl klar efter 23 tiden om inte senare.
Vart mest en städdag

_______________________________________________________________________________________

30 Januari 2010

Hemmakväll med huvudvärk

_______________________________________________________________________________________

29 Januari 2010

Fixade lite grann hemma.
Åkte på birsta med Marie. Kände att jag inte orkade vara hemma och tack gumman för att du följde med.
Gick först och kollade omkring, jag ville ju hitta ett par byxor och kanske några linnen då de behövs införskaffas i min garderob nu mera.
Va in på kappahl och hittade denna snygga klänning


( Dålig bild )
Klänningen är iallafall jätte snygg och jag är väldigt nöjd över köpet.
Resten av kvällen vart de lugnt
_______________________________________________________________________________________

28 Januari 2010

Natten till idag mådde jag inte alls bra, hade många tankar, illamående,halsbränna,sura uppstötningar och ont i brösten.Men tillslut så somnade jag iallafall.

Vaknade och ixade en massa hade planer på att åka in till stan och lämna soc ansökan, frågade om Marie ville följa med och de hade hon lust med.
Åkte in på eftermiddan, lämnade den och gick en runda på stan.
Hittade dessa underbara skor :)



Jag är väldigt nöjd med dom iallafall :D

Köpte ett par skor till mamma oxså, eftersom jag förstört hennes fast man endå kan använda dom.
När jag kom hem vart de till att ta de lugnt.

________________________________________________________________________________________
27 Januari 2010

Har mest tagit de lugnt idag.
________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0