12 - 13 Februari - Vilken kväll/natt tack underbara!

Oj oj oj vilken natt.. Haha, men kult hade vi!

Låter bilderna få tala för dig!

  
Nykter,               fullare               fullast :D
 
Bordet
 
Min mamma :D

  
Dom skulle posa ihop gud va jag skrattade!
   
Glad,gladare,gladast!       Gud va jag tycker om dig gumman <3 glöm inte det!     
   
Jag va bara tvungen gumman <3 Du är alldeles för underbara!
Utan dig tror jag allt blir trist!


 
De som är i glaset vet inte om ni ser men de är rester som låg i botten av baileysen tror jag de va ;)
Haha!

 
Ååå HEJ! Botten upp!


Bror <3


 
Elli gick ner på knä för mig bredvid stolen, gud va vi skrattade, men oj så ont de såg ut att göra!

Elli gjorde hundarna sällskap på golvet :D

Sista bilden på Elli kalas :D haha!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Hahaha men vadå liksom var jag kvällsen höjdpunkt..xD

Men jag bjuder på mig själv denna gång hahaha xD

Ska slänga upp lite bilder jag med ;)

2010-02-14 @ 11:19:21
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0