4 Februari 2010

Gårdagen va inte så mycke till att jubla över, samma sak med tisdagen!
Jag hade planer på att träna i tisdags, men så vart de inte pga att jag inte hade några pengar på busskortet och inte fått några.
Igår skulle jag upp till psykologen men så vart de inte, jag klev upp 10 men lik förbanat somnade jag om och vaknade sedan 11:45 30 min innan bussen skulle gå och de hinner jag aldrig göra mig iordning på.
Så nästa vecka vart en ny tid.
Senare idag ska jag träna har jag tänkt :)

Var på affärn igår kväll, mötte upp Maria där, handlade lite och köpte mig den där pulkan jag tjatat om nu bra länge, den va verkligen skön att dra iallafall med alla varor :p Så den blir de fler gånger :D

Så nu ska väl Bamse få börja träna med den då :)


Hoppas eran dag va bra! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0