5 Februari 2010

Oj vilken dag igentligen.
Somnade strax efter 01:30 inatt och vaknade sedan en sväng efter 02, sen vid 03:30 kanske och sen vid 05 och sen 06:45.

Så är de när man inte är van att somna före 03 ;)

Sötis ringde och väckte mig imorse och började skrika VAKNA och sedan sjunga, fy bad han vara tyst, visst jag har inget imot att han sjunger men jag vill inte höra!
Söt som ringde och väckte mig iallafall :D

Klev upp strax efter 07, klädde på mig och fixade en massa,  åt frukost och tog en promis med mamma å vovvarna.

Bamse hade tid hos veterinären idag därav mitt tidiga uppvak.

Tog bussen 08:40 väl där slickade bamse på allt ( säkert löptikar ) som varit där.
Vägde lillen och står snart på 31 kilo!
Skönt att han håller samma vikt iallafall!

Han undersöktes och allt såg bra ut ( TUMMEN UPP ), han hade dock fortfarande små testiklar och prostatan va fortfarande liten.
Varför är för att jag gjorde en kemisk kastrering på honom när han var 9 månader.
Satte allså in ett hormonchip i nacken som håller 6 månader.
Efter detta har då inte hans testiklar eller prostatan velat vuxigt.
Han hade oxså tandsten, så de blir att borsta tänderna lite mera och ge han denta varje dag!

Bussen dit och hem va väl sådär, då han är åksjuk men jag tyckte de funkade bra iallafall.

Just nu ligger lillen och sover och jag funderar på att lägga mig på soffan och vila tills vi ska ut på promenad igen!

Ses..
Och du förresten, jag vet fortfarande vem du är, och förstår inte varför du anstränger dig för att lägga ner tid på mig.
Skaffa dig en hobby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0