19 Januari 2010

Vaknade när klockan ringde 08:45 imorse, hinner kliva upp och går ut ur rummet och ser en massa små svarta saker gå över golvet.
Jag i panik hoppar och går på to för att hämta papper ser då att de är små myror, TACK för dom!
Så de var bara att ringa normor och be om dosor, så innan veckan är slut ska jag iallafall få dom.
Efter det så ringer jag felanmälan för nu har jag lessnat på mitt golv i vardagsrummet!
Mitt parkettgolv håller på att gå i bitar, så då om en av killarna från bolaget hit och tittade, han vart lite fundersam och sa sedan att han skulle ringa ner byggkillarna för att dom skulle titta.
3 polacker kommer in, den ena pratar iallafall bra svenska medans dom andra surrade på med sitt språk, han som pratar svenska säger att detta var de värsta han sett och att han inte förstår vad de är med "norrläningar" och deras golv, tydligen finns de folk med liknande problem.
Men han kommer ju nerifrån dom kanske inte har den fuktigheten och så som vi har.
Sedan säger han mitt i allt att han måste knäppa kort på detta för att ha som minne, TACK tyckte jag! :p
Sedan så säger han att de blir troligen ett klickgolv, MEN han skulle se om han kunde fixa ett riktigt golv iställe :D
Efter det så kände jag bara blää, jag hade planer på att åka och träna idag, men som sagt möttes jag av myrinvation ( toppen, NOT )

La mig på soffan strax efter lunch och ställde alarm på 10 min efter jag la mig, snosade alarmet var 9 min enda tills mamma ringde och frågade om promenad på eftermiddan.
Nånstans under tiden jag vilade så ringde tandläkarn och frågade om dom kunde få ändra min tid till nån vecka senare. Gick med på de iallafall.

Efter promenaden så vart de att titta lite tv, efter 19 tiden gick jag å mamma ner på ica och handlade de nödvändigaste och sedan hem igen. Fan så halt de var ute.

När vi väl kom hem fick bambam vara inne hos mamma medans jag gjorde pizza ( ville ha den ifred denna gång ) och när pizzan var klar åt jag 2 större bitar och fixade in resten i småbitar i påsar så jag kan värma senare och äta.

Vart en promis efter det.

Hoppas att eran dag varit bra...


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Va? Har dom varit hos dig, asså dom är ju helt dum i huvudet. jag ha väntat på min satans list till köket sedan oktober typ, sen förra veckan ringde jag felanmälan för våran ugn är ju trasig, plus en påminnelse om listen. Men har dom varit här. Neeejdå..



Men tur att du fick hjälp iaf så dom är till nån nytta ;) och gör jobb för sin lön -hahaha-

2010-01-20 @ 10:50:37
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0