23 Januari 2010

Natten spenderade jag några timmar hos elli tillsammans med bambam för första gången..Trevligt trevligt
Visseligen tyckte bambam de va lite läskigt, men han fick vara i köket, dels pga att deras 2 små låg och sov och sedan för att de inte skulle bli party för bambam och akilles..
Strax innan jag gick hem fick bambam vara i vardagsrummet en sväng med oss.
Men eftersom de var första gången var de mycke lukt och inge lyssning, men de tar sig!

Tog väl ett bra tag här hemma innan jag somnade inatt. Ursch och fy säger jag till långa nätter!
Somnade iallafall efter 05:30 tror jag.
Men upp när kl ringde 10:30, men drog mig kanske några min extra.

Sitter nu hät och väntar på att elli belli ska höra av sig och se om de blir någon birsta.
Höres allesammans...


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Det ska vi göra om fler gånger, fast vi kan ju fixa barnvakt och dra ihop ett litet partaj ;)

2010-01-24 @ 22:29:20
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0