25 Januari 2010

Iadg började daen med att jag vart väckt kl 08:30.
Golvläggarna va här för att göra sitt jobb med mitt varadgsrummsgolv som är totalt förstört.

Hjälpte mig att flytta de sista från vardagrummet.
Tvbänken hamnade i hallen tillsammans med fotöljen, datorn hamnade i sovummet liksom tven.
Skrivbordet + ena bokhyllan hamnde i köket den andra hamnade i hallen. klösbräden i hallen.

Kan säga att detta är bara kaos redan där.
Sen ska dom börja lägga golvet tillsammans med min hörnsoffa på andra sidan vardagrummsgolvet.
Jag kände bara blää..

Dagen gick och vid lunch säger killarna att dom är tillbax till 14 tiden lämnar en rad kvar av golvet och går, 14:15 dyker deras chef upp och frågar efter dom.
Talade om att dom stck vid lunch och SKULLE vara tillbax vid 14 tiden.
14:30 dyker dom in,talar då om att deras chef har ringt och skällt på dom hehe :D

Dom håller på till ca 17 tiden sedan åker dom.
Får höra innan jag går ner på ica att dom blir tvugna att fortsätta imorgon ( tror inte dom får jobba övertid )
Där känner jag oxså blää......

När jag kommer hem, har dom lämnat allt skräp över hela golvet.
Allt är på samma plats de var innan dom gick.

MEN kommer då på, hmmm jag har min tv på sängen tillsammans med en JÄVLA massa saker.
+ att jag har hela köket fullt med saker, tar mig knappt in i kylskåpet.
Sedan 4 katter instängda på toa pga att dom lägger nytt golv.

MEN vart i hela värden ska jag ha bambam..?
Där kände jag bara Neeeeeeej..........
Så nu ska han sova inne hos mamma.
Jag har fått flyttat tven till bäddsoffan, tagit ut datorn till vardagrummet och ställd den på golvet tillsammans med skärmen på tidningsbordet.
sitter i soffan och känner bara HJÄLP.
Dragit anntenkabeln till vardagrummet så jag kan kolla på tv iallafall i sovrummet på min andra tv..



Sen har jag ju fått veta en annan sak, så jag undrar hur mycke denna person lugner om igentligen..
Trodde iallafall du kunde prata sanning, men tydligen ville du leka på folks känslor.
Jag har ju kvar allt du skrivit så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0