26 Januari 2010

Här sitter man med trötten långt över huvudet!
Somnade inte förns kl närmade sig 05 imorse.
Killarna kom 08 och då var de bara att kliva upp, tänkte tanken om att sova vidare men skulle endå upp 08:45.
Gjorde mig frukost och fixade lite grann.
De hade gått hyfsat inne hos mamma inatt med några undantag.

Tog bussen till träningen kl 10, och körde igång mitt 10:30-11:30.
Skönt att få komma igång, känns i kroppen att den har fått gjort sitt idag.

När jag kommer hem är killarna klara, tänkte äntligen och så började jag städa och ställa allt till rätta då kommer en av killarna och talar om att de ska komma någon och måla lite grann, så då är de bara för mig att skjuta ut allt igen! MORR......

Har iallafall ställt några saker där dom kommer att stå sedan och får se hur de blir.

Jag är iallafall helt slut och får se hur länge jag kommer orka hålla ögonen öppna..


Lite bilder.

FÖRE BILD PÅ VARDAGSRUMMSGOLVET:



EFTER BILD PÅ VARDAGSRUMMSGOLVET:



FÖRE BILDER PÅ HALLEN:





EFTER BILD PÅ HALLEN:



FÖRE BILD PÅ KÖKET:





EFTER BILD PÅ KÖKET:



Så här ser det ut just nu där jag har datorn.



En klar förbättring på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0