4 Januari 2010

Idag vart jag väckt strax efter 09 då mamma kom in med deelah för att hon skulle till tandläkarn, fixade lite grann och la mig på soffan.
Efter en stund slocknade väl jag, eller vilade.
Vaknade till när deelah gjorde något och vid 12 nånting kom mamma å hämtade deelah igen!
Jag gjorde frukost och fixade lite.
Bamse sover än, han har varit uppe och tagit några tuggor mat och sedan somnat om.
Tror de kan bero på löptikarna som han inte vill äta.

Nu blir det promenad och sedan fixa en sak.

Återkommer med uppdatering då!

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jaa akilles fick en jädrans vittring på nåt igår, helt till sig!

2010-01-05 @ 20:16:38
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0