5 Januari 2010

Somnade sent igår så jag vaknade vid lunchtid idag.
Vart lite mycke igår och kände bara för att jag inte ville kliva ur sängen imorse.
Ringde iallafall bolaget idag och som jag redan viste igår så skulle jag få rätt.

Det är så här att jag stoppade en taxi igår mellan våra hus eller på gångvägen mellan husen.
Jag skrev det på facebook och de slutade emd att jag hade 107 kommentarer som bara spårade ur.
Bilarna får inte köra på gångvägen mellan husen men därimot på vägen som går vågrätt mellan husen.
Och idag ringde jag till bolaget frågade vad som gällde och dom sa att det var toltalt FÖRBJUDET för fordon att åka mellan husen!

Så då fick jag ett avslut på någotning jag visste.
Sedan på eftermiddags promisen så såg jag färdtjänsten åka upp till höghusen, gick efter för att höra lite med honom om dom har nyckel till bommen, och fick då veta av honom att dom "handikappade" som dom kör har nycklar dit.
Så då fick jag ett avslut på det oxså!

Så bolaget skulle ta tag i detta och sätta upp suggan eller kanske till och med sätta upp en bom om jag har tur.. För den kan man ju stänga när dom inte ska plogga och att bilarna inte kan åka imellan.

Har även haft en sådan huvudvärk i ca 1 vecka som inte vill ge med sig!
Ska se på pappret om jag har imigran att hämta ut troligen så blir det att jag gör det ( LÄS - Har fått det utskrivet men har inte vågat prova det än )

Annars så går väl vardagen förbi, skulle troligen varit och tränat idag men har inte blivit det pga huvudvärken.
Ska höra av mig till sjukgymnasten på mail och höra om han är där på torsdag iställe.

Hade väl tänkt prova äta nånting annat snart, måste!


Annars så är vardagen som den alltid är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0