8 Januari 2010

Bajs va less jag var förut när jag hade gjort pizza (till midda)
Sitter vid datorn och hör sedan hur den j'vla hund rent utsagt står på spisen och tuggar i sig plåten med pizza!
Bambam fick sedan höra vad jag tyckte om honom! Fy va han va hatad i mina ögon!
Jag har haft hunden i 1,5 år och han har aldrig gjort så där, men jag vet varför och de va sedan vi va borta och han fick göra som han ville!
För när han brukar tigga och man säger nej så har han gått och lagt sig sen resan så står han och RÅ glor man får nästan sätta han i ett annat rum för att han inte ska tigga! Och de kommer oxså därifrån!
För så fort han bara har tittat så har han fått där.

Så en sak är säker iallafall med vad jag kommer välja att göra framöver, och nej jag ska inte sälja bamse.
För har jag haft honom sedan han va 10 veckor och nu 1,5 år så NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0