15-16 Januari 2010 - De här med att vara allergiker

12 år och allergisk mot allt
12 år och allergisk mot allt



Jag förstår denna flicka helt och lider med henne!
När jag såg detta videoklipp trodde jag inte att de var sant.

Eftersom jag vart stämplat muliplexallergiker 2006 så hade jag de jävligt svårt!
Jag har nu börjat prova mig mera fram för att se vad jag kan äta och inte äta!

Men jag lider så otroligt mycke med denna tjej!


______________________________________________________________________________

Dagen har bara varit lugn förövrigt, umgicks med Elli under natten och pratade en massa skit :p



_______________________________________________________________________________

15 Januari 2010

Dagen började med att jag klev upp kl 10, för att hinna gör mig iordning och fixa lite grann.
Kl 13 så kom Christian tillsammans med Zandra och hämtade mig.
Åkte hem till dom där Angelica och lilla Deivid väntade på mig.
Satt och pratade en del, Angelica och lillen hade nyligen vaknat när vi kom :) Så de vart frukost för dom, medans satt jag och gosade med Deivid.
Sedan gick angelica upp för att ladda ner lite filmer och fixa lite.
Runt 15 tiden somnade deivid i min famn, la ner honom men han vaknade bara efter en liten stund igen.
Satt och surrade på med Christian lite grann oxså.
Vart filmerna Alvin och gänget och Alvin och gänget 2. Båda filmerna va mycke bra och rekomenderar dom :)
Vart en del gos och huga så söt och liten han är :D
Fick se han le och skratta vilket bara var ännu trevligare.
När filmerna slutade runt 20 tiden så satt vi och pratade lite. strax efter 21 tiden skjussade Christian hem mig, tog förbi affärn då mamma behövde lite saker.
Va hemma strax efter 22 tiden.

Tack för en underbar dag och kväll, de måste vi snart göra om gumman!


Under dom 8 timmarna jag var där sov inte lillpojken mycke, han ville nog vara vaken och se vad jag var för någon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0