27 Juni 2010

Kanske dags att skriva lite här, ge folket en uppdatering kanske ;)
Inte för att jag vet om jag vill och känner mig för att dela med mig, dom flesta har ju facebook och bdb.
Har inte orkat att skriva i bloggen pga div saker.

Jag är nu mera i ett förhållande tillsammans med jimmy sedan nån vecka tillbax.
Trivs och njuter av vardagen tillsammans med honom.
Han får mig verkligen att må bra efter allt som har hänt.

Har även avlivat Bailey i mitten på maj, han fick efter mycke om och men somna in!
Jag tyckte de va bäst för honom på alla sett och viss!
Har mått dåligt över det men känner att jag måste gå vidare.

Puma har ju flyttat hem till underbara Elli där hon trivs som fisken i vattnet ;D Så glad för det!

Har väl inte hänt så värst mycke i mitt liv.

Jobbar om inte annat.

Just nu sitter jag å karln och nördar vid varsin dator ( bra info va? :D )
Ska väl snart släcka ner och bege oss till sängs, har en lust att gå och duscha före iallafall,Kan ju vara en bra idé både och.
Vi har nånstans en plan på att åka till birsta, eller vi, jag vill ;) måste handla en sak eller några saker och vill ha med mig Jimmy.

Näe nu får de vara nog..
Ses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0