Dagen efter dagen jag slutat med medicinen

Jag har sovit ut idag jag somnade nångång under natten och sov till sent på förmiddagen.
De va skönt att sova ut och jag har njutit av varje sekund jag sovit.
Jag va dock rädd att gå på toa imorse om samma sak skulle hända som igår men de gick bra.
Jag har fått en konstig känsla varje gång jag ska in på toa och ut därifrån, samt går tankarna när jag ska sova och de är lite jobbigt.
Men på Måndag är de dags för sjukgymnasten och på tisdag tillbaka till läkaren!
Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med hjärtat <3
Jag har sovit ut idag jag somnade nångång under natten och sov till sent på förmiddagen.
De va skönt att sova ut och jag har njutit av varje sekund jag sovit.
Jag va dock rädd att gå på toa imorse om samma sak skulle hända som igår men de gick bra.
Jag har fått en konstig känsla varje gång jag ska in på toa och ut därifrån, samt går tankarna när jag ska sova och de är lite jobbigt.
Men på Måndag är de dags för sjukgymnasten och på tisdag tillbaka till läkaren!
Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0