Dagen efter julafton

Frukosten bjöd på potatis julskinka och korv, typisk julfrukost eller ska man säga julmidda :p va ut till farfar och lämnade julklappar samt lite julmat, senare så fick jag veta att de skulle bli julmidda med hela feta släkten hemma hos famor så de va bara upp till pappa och hämta julskinkan och byta kläder ( man vill ju se anständig ut )
Middage med släkten va helt underbar, va riktigt glad att jag åkte ner och fick träffa nästan alla.
Frukosten bjöd på potatis julskinka och korv, typisk julfrukost eller ska man säga julmidda :p va ut till farfar och lämnade julklappar samt lite julmat, senare så fick jag veta att de skulle bli julmidda med hela feta släkten hemma hos famor så de va bara upp till pappa och hämta julskinkan och byta kläder ( man vill ju se anständig ut )
Middage med släkten va helt underbar, va riktigt glad att jag åkte ner och fick träffa nästan alla.
Tack underbara ni för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0