Första dagen i sthlm

Fredagen den 23 december åkte jag ner till sthlm och hälsade på min feta släkt!
Fredagen: Spenderades på affären samt att fixa en massa julklappar och komma iordning hos pappa, va till farmor en sväng och hälsade på samt lämnade min julskinka som hon skulle fixa iordning åt mig :)Papp
Pappa kom upp inatt runt 3 tiden och slumrade till hos mig på soffan tills vi skulle åka tills sthlm :)
runt 10 åkte vi från mig och de är en resa jag inte tycker om mellan mig å sthlm, man ser bara skog och de är såååå tråkigt!
Dagen spenderades i en bil 4 timmar och sedan på affären samt att fixa en massa julklappar och komma iordning hos pappa, va till farmor en sväng och hälsade på samt lämnade min julskinka som hon skulle fixa iordning åt mig :)
Jag va rätt slut denna kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0