Måndag och 2 dagar kvar tills jag ska hem

Min kära kusin Anton ringde mig på förmiddan och frågade om jag ville hänga med han,hans kompis nisse och Antons pappa roffe till jakan och handla en tv, självklart ville jag komma bort ett par timmar och umgås med dom så de vart en tripp dit, vart en massa strul tillbaka hem till dom å hämta papper och tillbaka till media market men då va de något problem så dom kunde inte köpa den och samtidigt va han å lämnade tillbaka sitt ps3 som han bara dagen innan köpt, för han skulle få med ett billigare då han köpte tven.
Men ingen tv fick vi med oss och tv spelet hade han lämnar tillbaka så han kunde inte spela nått hemma heller.
Mitt i trösten så åkte vi och åt på mcdonalds och sedan tillbaka hem till pappa.
Skulle ha åkt till farfar men vart inget istället åkte jag och pappa förbi farmor och sedan hem till min kära faster Marie så bamse fick leka av sig och jag fick dricka frukt té, vart helt tokig i de där téet :D Åkte från dom runt 10 och sedan vart de bara lugnt hos pappa innan vi la oss.
Min kära kusin Anton ringde mig på förmiddan och frågade om jag ville hänga med han,hans kompis nisse och Antons pappa roffe till jakan och handla en tv, självklart ville jag komma bort ett par timmar och umgås med dom så de vart en tripp dit, vart en massa strul tillbaka hem till dom å hämta papper och tillbaka till media market men då va de något problem så dom kunde inte köpa den och samtidigt va han å lämnade tillbaka sitt ps3 som han bara dagen innan köpt, för han skulle få med ett billigare då han köpte tven.
Men ingen tv fick vi med oss och tv spelet hade han lämnar tillbaka så han kunde inte spela nått hemma heller.
Mitt i trösten så åkte vi och åt på mcdonalds och sedan tillbaka hem till pappa.
Skulle ha åkt till farfar men vart inget istället åkte jag och pappa förbi farmor och sedan hem till min kära faster Marie så bamse fick leka av sig och jag fick dricka frukt té, vart helt tokig i de där téet :D Åkte från dom runt 10 och sedan vart de bara lugnt hos pappa innan vi la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0