Snart

Nu är kl över 12 och de är 3 dagar kvar tills jag åker. Många tankar går i huvudet. Jag saknar mina djur innan jag ens har lämnat dom, men samtidigt så ska de bli skönt att ha folk som ställer upp! Jag får egen tid med Bamse medans vi är borta och de känns skönt att "bara" ha honom. Det känns skönt att äntligen få träffa folket, å min älskade farfar måste jag träffa. Ska se om jag kan få tid att träffa ( barndomsvänner ) oxså! Folk som faktiskt har en stor betydelse i mitt liv, folk som har ställt upp när jag har behövt deras hand. Jag ska nog tvinga mig på ett familjefoto oxså med familjen :) Måste iallafall få ett med Farfar och Farmor! Jag saknar även mormor och morfar otroligt mycket, men jag hoppas innerligt att dom har de bra i himlen <3 Ta aldrig någon för givet för mycket fortare än du kan tänka dig kan dom försvinna, tro mig jag fick uppleva de. Näe nu ska jag skriva en lista på vad som ska packas ner på torsdagen och de sista som ska packas ner på fredags morgonen innan vi åker. Väskan med kläder är klar iallafall, känns som jag packat för alldeles för många dagar, bättre med för mycke kläder än för lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0