Tisdag och sista dagen med släkten

Förmiddagen va vi ut till farfar, fick med pappa och farfar på ett 3 generations kort vilket jag fick små tjata mig till :)
Sedan va vi ut till bålsta och handlade lite, fixade en present till onsdagen för min kusin fyllde 18 :)
Va hos farmor en sväng samt spelade lite kort och gick upp till kusinerna och gav Emma presenten och hon vart glad, så de kändes bra. Jag och pappa åkte sedan hem till honom och spelade lite kort samt umgicks.
Började min packning med allt jag skulle ha med mig hem, vart en större modell resväska fylld med saker och julklappar samt en bag full med kläder 2 påsar med julklappar och lite annat samt 2 påsar med små saker och en frysväska..
Förmiddagen va vi ut till farfar och hälsade på en sista gång innan jag skulle hem, fick med pappa och farfar på ett 3 generations kort vilket jag fick små tjata mig till :) Men jag vill ha ett minne!
Sedan va vi ut till bålsta och handlade lite tänkte att de va nåt jag skulle behöva med mig i bilen imorgon då jag åker hem men kom inte på att handla nåt, fixade en present tills imorgon för min kusin fyller 18 :)
Nu är hon inte liten längre :'( gick upp till kusinerna och gav Emma presenten och hon vart glad, så de kändes bra.
Va hos farmor en sväng samt spelade lite kort, Jag och pappa åkte sedan hem till honom och spelade lite kort samt umgicks.Började min packning med allt jag skulle ha med mig hem, vart en större modell resväska fylld med saker och julklappar samt en bag full med kläder 2 påsar med julklappar och lite annat samt 2 påsar med små saker och en frysväska..
Kändes som man hade packing med sig hem för en månads frånvaro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0