VARFÖR?

Jag vill ha tillbaka livet, jag vill va den där roliga och uppåt tjejen.
Den där som alltid ville hitta på nått som alltid såg fram imot allt nytt.
Nu är de skit, jag orkar inte, vill inte, känner inte för nåt!
Jag vill krypa ner långt ner under täcket!
Stor del av problemet ligger i en viss kille, en kille jag inte vill kan eller vågar att släppa.
Jag är totalt nerkär, jag vill verkligen att allt ska funka. De kommer aldrig funka om de ska vara såhär, de kommer aldrig att bli nåt så länge de är såhär!
Sen mår jag psykiskt inte bra pga livet som de är.
Jag trivs inte i denna situation, jag trivs inte med vardagen.
Jag vill tillbaka 4 år, Tillbaka till mig, tillbaka till verkligheten!
Jag vill bara vara jag, jag vill bara ha ett leende jag vill bara se lycka!
VARFÖR DETTA!
Jag vill ha tillbaka livet, jag vill va den där roliga och uppåt tjejen.
Den där som alltid ville hitta på nått som alltid såg fram imot allt nytt.
Nu är de skit, jag orkar inte, vill inte, känner inte för nåt!
Jag vill krypa ner långt ner under täcket!
Stor del av problemet ligger i en viss kille, en kille jag inte vill kan eller vågar att släppa.
Jag är totalt nerkär, jag vill verkligen att allt ska funka. De kommer aldrig funka om de ska vara såhär, de kommer aldrig att bli nåt så länge de är såhär!
Sen mår jag psykiskt inte bra pga livet som de är.
Jag trivs inte i denna situation, jag trivs inte med vardagen.
Jag vill tillbaka 4 år, Tillbaka till mig, tillbaka till verkligheten!
Jag vill bara vara jag, jag vill bara ha ett leende jag vill bara se lycka!
VARFÖR DETTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0